Maqsad: asosiy biznes tushunchalari haqidagi bilimlaringizni baholash.
Vaqt: 30 daqiqa
Ko’rsatmalar:
- Testdagi barcha savollarga javob bering.
- Har bir savol uchun faqat bitta javobni tanlang.
- Agar savolga javobni bilmasangiz, uni bo’sh qoldiring.
Savollar:
- Biznes modeli nima?
(a) Kompaniya qanday qilib pul topishining tavsifi. (b) Kompaniyaning harakat rejasi. (c) kompaniyaning moliyaviy hisoboti. (d) kompaniya mahsulotlari yoki xizmatlarining tavsifi.
- Biznes modelining uchta asosiy komponenti nima?
(a) qiymat taklifi, maqsadli bozor, tarqatish kanallari. (b) mahsulotlar, xizmatlar, narxlar. v) daromad, xarajatlar, foyda. d) marketing, sotish, reklama.
- Raqobat ustunligi nima?
(a) Nima kompaniyani noyob qiladi. (b) Nima kompaniyani raqobatchilardan yaxshiroq qiladi. (c) Nima kompaniyani raqobatchilardan arzonroq qiladi. (d) kompaniyani raqobatchilardan ko’ra ko’proq foyda keltiradigan narsa.
- Raqobat strategiyalarining to’rt turi qanday?
(a) Xarajatlarning etakchiligi, differentsiatsiyasi, diqqat markazidaligi, gibridligi. (b) mahsulot, narx, reklama, joy. v) marketing, sotish, reklama, ishlab chiqarish. d) daromadlar, xarajatlar, foydalar, investitsiyalar.
- Marketing nima?
(a) tovarlar yoki xizmatlarni yaratish, narxlash, rag’batlantirish va sotish jarayoni. (b) tovarlar yoki xizmatlarni yaratish jarayoni. v) tovarlar yoki xizmatlar narxini belgilash jarayoni. d) tovarlar yoki xizmatlarni ilgari surish jarayoni.
- Marketingning to’rtta Psi qanday?
(a) mahsulot, narx, reklama, joy. (b) odamlar, jarayon, ashyoviy dalillar, ishlash. v) marketing, sotish, reklama, ishlab chiqarish. d) daromadlar, xarajatlar, foydalar, investitsiyalar.
- Savdo strategiyasi nima?
(a) tovarlar yoki xizmatlarni sotish bo’yicha harakatlar rejasi. (b) tovarlar yoki xizmatlarni yaratish jarayoni. v) tovarlar yoki xizmatlar narxini belgilash jarayoni. d) tovarlar yoki xizmatlarni ilgari surish jarayoni.
- Savdo strategiyasining uchta asosiy bosqichi qanday?
(a) Etakchilarni qidirish, saralash, bitimni yopish. b) marketing, reklama, ishlab chiqarish. v) daromadlar, xarajatlar, foydalar, investitsiyalar. (d) odamlar, jarayon, ashyoviy dalillar, ishlash.
- Moliyaviy tahlil nima?
(a) kompaniyaning moliyaviy holatini baholash jarayoni. (b) tovarlar yoki xizmatlarni yaratish jarayoni. v) tovarlar yoki xizmatlar narxini belgilash jarayoni. d) tovarlar yoki xizmatlarni ilgari surish jarayoni.
- Moliyaviy tahlilning uchta asosiy turi nima?
(a) Likvidlik tahlili, rentabellik tahlili, to’lov qobiliyati tahlili. b) marketing, reklama, ishlab chiqarish. v) daromadlar, xarajatlar, foydalar, investitsiyalar. (d) odamlar, jarayon, ashyoviy dalillar, ishlash.
Javoblar:
- (a)
- (a)
- (b)
- (a)
- (a)
- (a)
- (a)
- (a)
- (a)
- (a)
Darajasi:
- 10-9 ta toʻgʻri javob: aʼlo
- 8-7 to’g’ri javob: yaxshi
- 6-5 ta to’g’ri javob: qoniqarli
- 4-3 ta to’g’ri javob: qoniqarsiz
- 2-0 to’g’ri javob: yomon
Tavsiyalar:
- Agar siz test savollarining ko’piga to’g’ri javob bergan bo’lsangiz, unda siz biznesning asosiy tushunchalarini yaxshi tushunasiz.
- Agar siz test savollarining aksariyatiga noto’g’ri javob bergan bo’lsangiz, ba’zi asosiy biznes tushunchalarini ko’rib chiqishingiz kerak.