Marketing

Yangi boshlanuvchilar uchun elektron tijorat

BO’LIM MAZMUNI

1. Kirish

Kursning ochilish bobida xaridorlar va sotuvchilar hamda ularning elektron tijoratdagi o‘rni haqida so‘z boradi. Tegishli statistik ma’lumotlar ikkita asosiy tushunchani ta’kidlaydi: elektron tijorat bozori tez sur’atlar bilan o’sib bormoqda va raqamli xaridorlarning xatti-harakatlarini tushunish elektron tijoratda muvaffaqiyatga erishish uchun muhim ahamiyatga ega. 

2. Elektron tijorat nima

Ushbu bo’limdan siz elektron tijorat nima ekanligini, elektron tijorat biznesiga ega bo’lishning afzalliklari va kamchiliklari va hokazolarni bilib olasiz. Elektron tijoratning qisqacha tarixi sizga internetning katta hajmdagi kengayishiga qanday aylanganini ko’rsatish uchun mo’ljallangan. sanoat sifatida elektron tijoratni rivojlantirish uchun zamin.

3. Biznes rejasini tuzish

Elektron tijorat biznesini tashkil etish haqida o’ylaganingizda, biznes-rejani boshlang’ich nuqta sifatida o’ylab ko’ring. Ushbu reja sizning elektron tijorat biznesingizni qurish uchun asos bo’ladi. Biznes-rejada yoritilgan asosiy tushunchalar uchta toifaga bo’lingan: asosiy narsalar, mahsulot haqida ma’lumot va investitsiyalar. Biznes-rejaga kiritilishi mumkin bo’lgan qo’shimcha ma’lumotlar, birinchi navbatda, biznes-rejaga ega bo’lishning afzalliklari bilan bir qatorda bu erda ham mavjud.

4. Elektron tijorat uchun huquqiy qo’llanma

Elektron tijorat biznesingizni yuritishning huquqiy jihati mijozlar bilan munosabatlaringizni aniqlash va tartibga solishga yordam beradi. Bu sizga uzluksiz hamkorlik va yuzaga kelishi mumkin bo’lgan muammolarni hal qilish bo’yicha ko’rsatmalar berishga yordam beradi. Tovar belgisini ro’yxatdan o’tkazish, foydalanish shartlarini belgilash, to’lovni qaytarish va maxfiylik siyosatiga alohida e’tibor beriladi.

5. Elektron tijorat veb-saytiga ega bo’lish

E-tijorat veb-saytiga ega bo’lish haqiqatan ham nimani talab qiladi. CMS platformasini tanlashdan tortib, haqiqiy sayt sahifalari, doʻkon va mahsulot sahifalarini loyihalashgacha, xarid qilish savatchasi, joʻnatish usullari va toʻlov shlyuzlarigacha, bu bobda elektron tijorat veb-saytini oʻrnatishdan oldin kerak boʻlgan barcha narsalar mavjud.

6. Elektron tijorat platformasini tanlash

Elektron tijorat platformasi — bu sizning onlayn-do’koningizni boshqarishga yordam beradigan veb-sayt integratsiyasi. Bir nechta elektron tijorat platformalari mavjud bo’lib, ushbu bobda bozordagi eng ommaboplari va ularning har biri bilan birga keladigan xususiyatlar taqdim etiladi.

7. Biznesingizni qanday targ’ib qilish kerak

Elektron tijorat biznesingizni targ’ib qilish ish oqimingizning ajralmas qismi bo’ladi. Ushbu bobda siz onlayn-do’koningizda savdoni oshirishga yordam beradigan bepul va pullik reklama qilishning turli usullari haqida bilib olasiz.

8. Sotishni oshirish strategiyalari

Ushbu bo’limda siz sotishni oshirish uchun eng ko’p qo’llaniladigan uchta strategiya haqida bilib olasiz. Natijalarni tezda olishni boshlash uchun ularning har biridan qanday foydalanish bo’yicha tezkor qo’llanma ham olasiz.

9. Elektron tijorat SEO

Agar siz organik trafikni jalb qilmoqchi bo’lsangiz, mahsulot sahifalarini optimallashtirish muhim vazifadir. Shuning uchun elektron tijorat uchun SEO asoslarini tushunish siz diqqat qilishingiz kerak bo’lgan vazifalardan biridir. Kalit so’zlarni o’rganish, sayt tuzilishi, saytdagi SEO va havolalar yaratish elektron tijorat nuqtai nazaridan tahlil qilinadi va ulardan organik ko’rinish va trafikni yaxshilash uchun qanday foydalanish kerak.

10. E-Commerce SEO bilan bog’liq umumiy muammolar

Elektron tijorat veb-saytini optimallashtirish jarayonida bir nechta muammolar paydo bo’lishi mumkin. Takroriy tarkib, albatta, eng ko’p uchraydi, ammo boshqa muammolar ham bo’lishi mumkin. Shuning uchun ular haqida va ular bilan qanday kurashishingiz mumkinligini bilish foydalidir.

11. Elektron tijorat uchun mobil SEO

Ushbu bo’limda siz mobil qurilmalar uchun veb-saytingizni optimallashtirish jarayonida tegishli jihatlar haqida bilib olasiz. Trafikning sezilarli foizi mobil qurilmalardan kelganligi sababli, kursning ushbu bo’limi veb-saytlarni optimallashtirish va foydalanuvchi tajribasini yaxshilash jarayonida juda dolzarbdir.

12. Onlayn bozorlarni o’rganish

Foydalanish qulayligi va mahsulotlaringizni mavjud mijozlarga taqdim etish kuchi ko’pincha odamlarning onlayn bozorlarda sotishga qaror qilishiga sabab bo’ladi. Bozorlar va o’z elektron tijorat veb-saytingizga ega bo’lish o’rtasidagi farqlardan tashqari siz Amazon va eBay-da sotish haqida ham bilib olasiz, eng mashhur onlayn bozorlardan ikkitasi.

13. Mijozlarni tushunish

Mijozlarni tushunish, ularning foydalanuvchi tajribasi va sotib olish jarayoni biznes strategiyangizni takomillashtirish va sotishni keskin oshirish uchun juda muhimdir. Ushbu bo’limda siz mijozlar turlari va xaridorlar haqida ham bilib olasiz.

14. Elektron tijorat lug’ati

Ishlatilgan atamalarning ba’zilari sizga notanish bo’lishi mumkin, shuning uchun bu bobda kursni tushunish uchun tegishli atamalar haqida batafsil ma’lumot berilgan.

15. Anketa

Ushbu anketa orqali siz elektron tijorat haqidagi bilimlaringizni mustahkamlaysiz. 50 ta ko’p tanlovli savollarni o’z ichiga olgan kursning ushbu segmenti ushbu kursda yoritilgan eng muhim tushunchalarga e’tibor berishga yordam beradi.

16. Xulosa

Kursning ushbu bo’limi mavzuni elektron tijorat biznesi sizga mos keladimi yoki yo’qligini tahlil qilish bilan yakunlaydi. Shuningdek, u onlayn marketingni o’rganish elektron tijoratda muvaffaqiyatga erishish uchun juda muhim ekanligini ta’kidlaydi.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.